“Als servicemedewerker ben ik verantwoordelijk voor het plannen en administratief verwerken van service- en onderhoudsaanvragen. In de praktijk betekent dat ik alle storingen en meldingen die vanuit onze klanten bij mij binnenkomen samen met een projectleider inplan, zodat onze medewerkers en samenwerkende partners ermee aan de slag kunnen gaan. Dat gebeurt zowel telefonisch als per mail. De omschrijving van de meldingen loopt uiteen qua detaillering. Mijn doel is het dan om het dit snel en effectief helder te krijgen, waarbij het goed is om met de klant mee te denken hoe we het beste op korte termijn kunnen inplannen. Op verzoek van de klant bellen we een half uurtje van tevoren dat we eraan komen.”

“Vanuit Brabant Wonen, één van onze samenwerkende partners, werken er zo’n 4 opzichters in Den Bosch, waarbij iedere opzichter zijn eigen wijk heeft. Deze samenwerking is erg prettig en we gaan op een manier met elkaar om die collegiaal voelt. Dit is eigenlijk tekenend voor onze werkwijze in het algemeen; we zetten de wensen van de klant altijd centraal en gaan oplossingsgericht te werk. Het kan mij daarbij niet druk en hectisch genoeg zijn. Die combinatie maakt mijn werk zo leuk, zeker als ik aan het einde van de dag weer terugkijk aan al het werk dat we verzet hebben!”